019 Tranzistorij: Samo Šalamon

Na tokratno popotovanje marsowskega glasbenega podkasta Tranzistorij smo se odpravili v Maribor. Tam smo obiskali glasbenika, ki je večini neznan. Koliko vas je že slišalo za ime Samo Šalamon?

Verjetno je odgovor na to povezan z dejstvom, kako malo džezovske glasbe se znajde v medijih in koliko prostora ji namenjamo. Samo Šalamon je namreč eden izmed najboljših mladih jazzovskih kitaristov in skladateljev na svetu. V pogovoru boste lahko slišali, koliko dela se skriva za takšnimi dosežki in koliko koristijo zveneči nazivi. Pa tudi, koliko denarja se pretaka v digitalnih poslušalnicah glasbe in koliko od tega dobi avtor. Kako sploh živi in ustvarja umetnik, ki ne ustvarja glasbe na prvi posluh?

A Samo ne igra samo džeza.  Končno ga je mogoče slišati tudi na radijskih postajah v njegovi novi glasbeni dogodivščini po imenu Brest. Poleg tega ga zanima še cel kup reči, med drugim je tudi doktoriral iz ameriške književnosti in sploh ima široko obzorje. Da ne omenjamo, da je videl Johna Scofielda jesti kekse – in to pri njem doma!

 

 

 

Na fotkah  galeriji na Flickru pa boste lahko ujeli delček pogovora, ki ga je ujel Lenart J. Kučić:

 

 

***

Tranzistorij je podkast o ozadju nastajanja glasbe. Predstavljamo glasbene skupine in izvajalce, ustvarjalce iz druge strani, iz njihovih prostorov za vaje – njihovih “brlogov”. Zanima nas, kako nastaja glasba, kako skupina diha in kaj se kreše med njihovimi člani. Brskamo v zgodovino nastajanja, v dinamiko odnosov med njimi in sprašujemo, kako premagujejo konflikte, kako praznujejo, kako uspevajo ostati skupaj. Posvečamo se besedilom, glasbi, instrumentom.

Milan Fras skrbi za dober zvok in vse zvočno opremi in zmontira, Darja Potočan sprašuje o odnosih in ozadjih, Lenart J. Kučić in Marko Pirc ves čas fotografirata in ustvarjata fotografsko zgodbo.

 


Deli s prijatelji
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on TumblrShare on RedditEmail this to someone