Podcast: Play in new window | Download
Prijavi se: Apple Podcasts | Android | RSS
Zakaj je letošnje leto tako uspešno za slovenske fotografe? Ker je velika begunska zgodba prišla do nas in smo lahko pokazali, kako dobri smo v resnici, je prepričan fotografski veteran in prvi slovenski nagrajenec na World Press Photo Joco Žnidaršič. Podobno razmišljata tudi letošnja nagrajenca Matic Zorman in Matjaž Krivic.
Z vsemi tremi nagrajenci najbolj znanega fotografskega natečaja za novinarsko fotografijo sva se srečala pred otvoritvijo njihove skupne razstave v Galeriji fotografija. Pogovor bi lahko trajal več ur, a sva ga morala skrajšati in pustiti kako fotografsko prigodo za prihodnje fotkaste.
Kljub temu sva izvedela, kako je zdrsnilo triglavskemu konju, zakaj je begunski otrok ovit v plastično vrečo in od kod se je v afriškem rudniku vzela nenavadna svetloba na obrazu delavca. Sogovorniki so primerjali svoje doživljanje podelitve nagrade v Amsterdamu, se spominjali pogostitve in srečevanja fotografskih zvezdnikov. A tudi povedali, da jim slovenski naročniki zaradi “fotografskega oskarja” ne bodo povišali honorarjev. Zato se lahko z nagrado zares pohvalijo kvečjemu v tujini.
Povezave:
Time: Steve McCurry: I’m a Visual Storyteller Not a Photojournalist
New York Times: A Too-Perfect Picture
Stanley Greene: Black Passport